ELEX II – ścieżka dźwiękowa
Na ścieżkę dźwiękową składa się 26 nastrojowych utworów autorstwa reżysera gry Björna Pankratza w formatach wav i mp3. Od teraz możesz cieszyć się muzyką z ELEX II ze swojego ulubionego odtwarzacza.