ELEX II Oyun Müziği
Oyun müziği, Oyun Direktörü Björn Pankratz tarafından sunulan, wav ile mp3 formatlarında 26 atmosferik parça içerir. ELEX II müziklerinin tadını şimdi favori müzik çalarınızda çıkarın.