ELEX II
ELEX II, Gothic ve Risen serilerinin ödüllü geliştiricisi Piranha Bytes'ın nostaljik açık dünya rol yapma deneyimi olan ELEX'in devam oyunudur. ELEX II, kıyamet sonrası Bilim ve Fantezi dünyası olan Magalan'a geri dönüyor. Sırt roketi sayesinde eşsiz bir özgürlükle keşfedilebilecek devasa ortamlarla birlikte destansı hikâyede istediğin şekilde ilerleyebileceksin.