Elite Dangerous: Odyssey - Deluxe Edition
Disembark, Commander, and leave your mark on the galaxy in Elite Dangerous: Odyssey. Explore distant worlds on foot and expand the frontier of known space. Includes the official Elite Dangerous: Odyssey Soundtrack.
Take on a wide variety of contracts and play your way, from diplomacy and commerce to lethal stealth and all-out combat. Diverse settings, objectives, and NPCs offer endless mission variety and a near infinite amount of content to enjoy.
Social hubs spread throughout the galaxy give Commanders the ideal place to plan their next move. Form alliances, procure services, and even find expert support in highly coveted Engineers. These public outposts also help you acquire and upgrade weapons and gear to perfect your playing style.