Elite Dangerous: Odyssey Official Soundtrack
Immerse yourself in the incredible sounds of Elite Dangerous: Odyssey with this grand collection of tracks. Discover 39 masterful pieces, brought to you by celebrated composer Dan Millidge.
From heart-pounding, action-packed instrumentals made for blazing a trail through the stars, to contemplative, calming soundscapes, the Elite Dangerous: Odyssey Soundtrack provides epic aural delights across its 67-minute runtime.