Elite Dangerous: Odyssey — Oficjalna ścieżka dźwiękowa
Zanurz się w niesamowitych dźwiękach z Elite Dangerous: Odyssey z tą obszerną kolekcją utworów. Odkryj 39 mistrzowskich kawałków stworzonych przez uznanego kompozytora — Dana Millidge'a.
Od przyspieszających bicie serce, pełnych akcji kawałków instrumentalnych, towarzyszących obłędnie szybkim podróżom kosmicznym, po refleksyjne, uspokajające muzyczne pejzaże — ścieżka dźwiękowa Elite Dangerous: Odyssey tworzy epicką atmosferę przez całe 67 minut jej trwania.