Empire of Ember
Empire of Ember, gerçek zamanlı strateji ve yönetim unsurları içeren, manevi halefi olduğu Ember'ın fantastik dünyasında geçen birinci şahıs destansı fantezi aksiyon-RYO'dur.
Ustan gizemli bir tarikatın öncülüğündeki saldırıda öldürüldükten sonra şehrinin yönetimini devralan bir savaş büyücüsü olarak oynayacaksın. Şehrini yeniden refaha kavuşturman ve akıl hocanın ölümünün ardındaki tuhaf olayları araştırırken onun intikamını alman gerekiyor.
Empire of Ember, oyuncu saldırılarından meydana gelen kan sıçramaları, yakın muharebe silahlarıyla düşmanların başını kesme, düşmanları büyülü asa ile bağlama veya düşmanları ateşe verme gibi doğruluğu düşük olan vahşet etkileri içerir. Vahşetin boyutu oyunun ayar seçeneklerinden azaltılabilir.