Kapsamlı bir dijital çizim kitabı ile Empire of the Ants'in ardındaki yaratıcı sürecin içine dal. Konsept çizimlerini, karakter tasarımlarını ve bu minicik dünyayı hayata getiren ince detayları keşfet.
Destansı savaşlardan senfonik bir seyahate: Mathieu Alvado ve Mark Choi, Empire of the Ants'in özgün oyun müziğinde bir araya geliyor. Birçok ödül kazanmış bestekâr Mathieu Alvado, film ve oyun sektörlerinde 15 seneyi aşkındır çalışıyor. Sinema filmleri (Üç Silahşorlar, Güzel ve Çirkin, Kanunun Kuvveti) ve büyük bilgisayar oyunu projeleri (Rayman Origins, Rayman Legends, çeşitli Ubisoft ve Google fikri mülkiyetleri) müziklerinin düzenlenmesine ve kaydedilmesine liderlik etmiştir.
Royal Academy of Music piyanisti ve ödüllü bestekâr Mark Choi, oyun müziği üstünde uzmanlaşmıştır ve eleştirmenlerin beğenisini kazanan pek çok eser hazırlamıştır (Baldur's Gate 3 Resmî Piyano Aranjmanı, Prenses Mononoke, Romeo ve Juliet tiyatro adaptasyonları).
Empire of the Ants'ten büyüleyici görseller içeren HD ve 4K duvar kâğıdı görselleriyle masaüstünü zenginleştir. Bu duvar kâğıtları, karıncalar dünyasının güzelliğini ve detaylarını çok iyi yansıtıyor.