Empire of the Ants - Digital Deluxe Edition
Oplev Empire of the Ants som aldrig før med Digital Deluxe Edition. Denne eksklusive pakke fører spillerne dybere ind i myrernes verden med 3-dages tidlig adgang, digital artbook, fantastiske HD-baggrunde og et medrivende soundtrack.
Se den kreative proces bag Empire of the Ants med en omfattende digital artbook. Se konceptkunst, karakterdesigns og de komplicerede detaljer, som bringer den mikroskopiske verden til live.
Fra episke kampe til en symfonirejse: Mathieu Alvado og Mark Choi har i fællesskab lavet det originale soundtrack i Empire of the Ants. Den mange gange prisvindende komponist, Mathieu Alvado, har arbejde i film- og gamingsektoren i mere end 15 år. Han har overvåget orkestreringen og optagelsen af featurefilm (De tre musketerer, Skønheden og Udyret og The Connection) og større videospilsprojekter (bl.a. Rayman Origins, Rayman Legends og forskellige Ubisoft og Google IP’er).
Pianisten Mark Choi fra Royal Academy of Music og prisvindende komponist specialiserer sig i musik til videospil og har skabt meget rost underlægningsmusik (Baldur's Gate 3 Official Piano Arrangement, Prinsesse Mononoke og Romeo og Julie for bearbejdelse til teatret).
Udbyg din PC med eksklusive HD og 4K-baggrundsbilleder med flot grafik fra Empire of the Ants. Baggrundene er indbegrebet af myreverdenens skønhed og kompleksitet.