Empire of the Ants - Digital Deluxe Edition
Experience Empire of the Ants like never before with the Digital Deluxe Edition. This exclusive package offers players a deeper dive into the world of ants with three-day early access, a digital artbook, stunning HD wallpapers, and an immersive soundtrack.
Embark on an epic journey into the infinitesimal in this photorealistic strategy game. Play as a fearless ant and guide your colony through the dangers of the forest.
Make sure to get ready before the release. Jump one step ahead into the multiplayer to dominate the leaderboard.
Dive into the creative process behind Empire of the Ants with a comprehensive digital artbook. Discover concept art, character designs, and the intricate details that bring this microscopic world to life.
From epic battles to symphonic journey: Mathieu Alvado and Mark Choi unite for an original soundtrack in Empire of the Ants. Mathieu Alvado, a multi-award-winning composer, has worked in the movie and gaming industries for more than 15 years. He has overseen the orchestration and recording for feature films (The Three Musketeers, Beauty and the Beast, and The Connection) and major video game projects (including Rayman Origins, Rayman Legends, and various Ubisoft and Google IPs).
Mark Choi, a pianist from the Royal Academy of Music and an award-winning composer, specializes in video game music and has created numerous acclaimed scores (Baldur's Gate 3 Official Piano Arrangement, Princess Mononoke, and Romeo & Juliet for the theatrical adaptations).
Enhance your desktop with exclusive HD and 4K wallpaper images, featuring stunning visuals from Empire of the Ants. These wallpapers capture the beauty and intricacy of the ant world.