Empires of the Undergrowth - Exploding Ants
Exploding Ants ile Empires of the Undergrowth savaş alanlarına termitler ve karıncalar için birer yepyeni güçlü tür ekleyerek tüm oyun modlarında cephaneliğini genişlet. Her tür, kendi isteğiyle patlama yeteneğine sahip olan bir birim içerir. Böylece kuvvetlerini aşabilecek davetsiz misafirlere karşı güçlü bir yanıtın olur. Bunlarla Serbest Oyun Modu'nda ve Özel Oyunlarda deney yapabilirsin, Karıştır Modu'nda seviyelerine ekleyebilirsin veya Hikâye Modu'ndaki karınca çiftliğinde savunmanı güçlendirebilirsin.
Karıncalar ve termitler çimenlerin arasında çatışırken savaş alanının her iki tarafından da duyulan patlama sesleri düşmana net bir mesaj iletir: İster karınca ister termit isterse de çalılığın başka bir canlısı olsunlar, bu savaşçılar gerektiğinde her şeylerini feda etmeye hazırlar.