Empyreal
Galaksinin uzak bir köşesinde, bir Keşif Gemisi daha önce keşfedilmemiş bir gezegene varır ve kayıp bir medeniyet tarafından inşa edilmiş devasa bir Monolit bulur.
Bunlar sıradan kalıntılar değildir: Monolit tehlikelerle doludur ve Keşif Gemisi'nin teçhizatı, Monolit'in sakladığı sırları ortaya çıkarmak için yeterli değildir.
Monolit'in içine adım at ve bu anlaşılmaz yapıyı inşa eden akıl almaz ölçüde kadim medeniyetin hâlâ varlığını sürdüren kalıntıları olan makinelere meydan oku. Hayatta kal ve insanlığa olan bakışını bile değiştirecek gerçekleri ortaya çıkar.
Empyreal, RYO Sistemleri ve Yetenek Temelli Çatışma yaklaşımının benzersiz bir karışımını sunar. Mükemmel zamanlarda yapılan saldırılarla, savuşturmalarla, atlatmalarla ve hatta doğru zamanda kullanıldığında ilave etkiler kazanan pek çok Beceri ile çatışmanın akışında ustalaş.
Empyreal; hasar veren, savunma veya iyileşme kazandıran, ekstra hareket olanakları sunan ve diğer faydalar kazandıranlar da dâhil olmak üzere, çok çeşitli etkilere sahip düzinelerce Beceri içeriyor.
Keşif gezisinin diğer üyelerine dikkatle yaklaşmak sana zaman içinde muhteşem ödüller kazandırabilir... tabii rotandan sapmazsan.