Enchanted Portals
Przygotuj się na przygodę jak żadna inna u boku adeptów magii, Bobby’ego i Penny, którzy utknęli między wymiarami. Podróżuj przez rozmaite, zaczarowane światy, starając się im pomóc w powrocie do ich własnego wymiaru i odzyskaniu magicznej księgi.
Wpadająca w ucho muzyka, urzekająca i klasyczna oprawa graficzna oraz śmiech na każdym kroku sprawiają, że dwuwymiarowa, kooperacyjna platformówka Enchanted Portals nie pozwala się nudzić. Zarówno podczas gry w pojedynkę, jak i ze znajomym, magia nigdy się nie wyczerpuje, a wartka i fantazyjna akcja dostarcza mocy wrażeń. Dołącz do Bobby’ego oraz Penny i przekonaj się, dokąd powiedzie was przygoda!