Enchanted Portals
Amatör sihirbazlar Bobby ve Penny kendilerini boyutların arasında sıkışmış hâlde buluyor; eşsiz bir maceraya hazırlan. Onlar çeşitli büyülü dünyalar arasında seyahat ederken onların savaşarak kendi boyutlarına dönüp Sihir Kitabı'nı tekrar ele geçirmelerine yardım etme görevi sana düşüyor.
Hoş müzikleri, etkileyici eski tarz çizimleri ve aralıksız komedisiyle Enchanted Portals heyecan dolu eşli ve 2 boyutlu bir platform oyunu. İster tek başına ister bir arkadaşınla oynuyor ol, sihir hiç bitmiyor, aksiyon tüm hızıyla ve eğlencesiyle devam ediyor. Görevlerinde Bobby ve Penny'ye katıl ve macerayı takip et!