Endless Memories
Dołącz do Rema w jego podróży przez świat snów, wewnątrz Laboratory of Dreams. Pokonuj wrogów, przemierzając świat, w którym wszystkie umysły są ze sobą połączone. Władaj różnymi rodzajami broni oraz zaklęciami, rozwiązuj tajemnice śpiących i ucieknij z Laboratory of Dreams.