Endless Memories
Düşler Laboratuvarı'ndaki yolculuğunda Rem'e eşlik et. Tüm zihinlerin birbirine bağlı olduğu iç içe geçmiş bir dünyada savaşarak ilerle. Birçok silah ve büyü türünde ustalaş, düşkuranların gizemlerini çöz ve Düşler Laboratuvarı'ndan kaçmaya çalış.