Tom Clancy's EndWar
From 25 January 2024: Multiplayer and online features will no longer available for this product.Przeżyj porywającą karierę dowódcy armii i poprowadź swoje oddziały do zwycięstwa w ogromnej internetowej III wojnie światowej! Przejmij kontrolę nad dowodzonymi przez USA Połączonymi Siłami Uderzeniowymi (Joint Strike Force), Europejskim Korpusem Wykonawczym (European Enforcers Corps) lub rosyjską Brygadą Strażników Specnazu (Spetsnaz Guards Brigade) w nieustannie trwającej wojnie światowej. Stwórz własną armię pasującą do stylu Twojej taktyki i opracuj strategię, którą pokonasz swoich wrogów.
Oprócz tradycyjnego sterowania RTS (wybór myszką, klawisze skrótów), EndWar wykracza poza inne gry strategiczne czasu rzeczywistego, pozwalając Ci używać głosu do kontrolowania swoich jednostek, co zapewnia realną i niezwykle dynamiczną kontrolę.
By dochować wierności dziedzictwu Toma Clancy'ego, EndWar oferuje szeroką gamę pojazdów, broni i wyposażenia opartego na rzeczywistych badaniach wojskowych, dając Ci bezprecedensowy dostęp do najnowocześniejszych technologii przyszłych wojen, takich jak drony i kosmiczna broń masowego rażenia.
Informujemy, że od 19 listopada 2018 r. funkcje online dla tej gry nie są już obsługiwane. Tryb wieloosobowy / tryb współpracy nie będą dłużej dostępne.