Engine Evolution 2023, Engine Evolution serisinin bugüne kadarki en büyük sürümüdür. Motor dünyası daha ilginç yarış mekanları, geliştirilmiş fizik, çok oyunculu, sesler, özelleştirme, grafikler, tam kumanda desteği ve çok daha fazlasıyla genişliyor! Bu kadar çok içeriğin sunulması, Erken Erişim aşamasında üstesinden gelinmesi gereken yepyeni bir dizi zorluk getirecektir.