Enter the Gungeon
Kurşun cehennemi zindan tarama oyunu olan Enter the Gungeon'da bir uyumsuzlar çetesi, kendilerini aklamak için ateş ederek, yağmalayarak, hileyle atlatarak ve elini masaya vurarak efsanevi Gungeon'un nihai hazinesine ulaşmayı amaçlar: geçmişi öldürebilen silah. Bir kahraman seçin veya eşli oyunda takıma katılın ve tehlikeli derecede sevimli Gombiler ve dişlerine kadar silahlanmış korkutucu Gungeon bölüm sonu canavarlarıyla dolu zorlu ve evrilen katlar serisinde hayatta kalarak Gungeon'un dibine giden yolunuzu savaşarak aşın. Değerli ganimetler toplayın, gizli sırları keşfedin ve üstünlük kazanmak için güçlü eşyalar satın almak üzere fırsatçı tüccarlar ve esnaflarla konuşun.
Gungeon: Enter the Gungeon – duvarları içine adım atan herkesi yok etmeye niyetli, yöntemsel olarak oluşturulmuş labirentte yer alan özenle elle tasarlanmış odaları zarifçe harmanlayan, durmaksızın evrilen bir kurşun cehennemi kalesi. Fakat dikkat – Gungeon, karakollarındaki en mütevazı zaferlere dahi tepki verir, içerisinde bulunan riskleri ve zorlukları artırarak tuzağa düşürür!
Gombi Tarikatı: Gungeon sadece tuzaklar ve uçurumlardan ibaret değil – silahlı Gombi Tarikatıyla karşı karşıya gelirken sakin olun ve iyi nişan alın. Bu silahlı müritler, yollarına çıkan kahramanları öldürmek için her yolu deneyecek ve tapınaklarını savunmak için gerekli tüm taktikleri kullanacaklar.
Gungeonlılar: Her biri, maliyeti ne olursa olsun derin bir pişmanlıkla dolu ve geçmişini değiştirmek için bir yol arayışında olan çeşitli alışılmadık kahramanlardan birini seçin. Aynı oranda cesaret ve çaresizlikle dolmuş bu maceracılar, hedeflerine canlı ulaşabilmek için alevli duvarların arasına dalmaya, kurşun duvarını yuvarlanarak aşmaya veya çevrelerinde ne varsa arkasında siper almaya tereddüt etmeyecekler!
Silahlar: Gungeon'da size karşı çıkan her şeyi imha etmek için her biri kendi benzersiz taktiklerini ve cephanesini taşıyan çok sayıdaki eşsiz fantastik silahları keşfedip kilitlerini açın. Test edilip onaylanmış füzeler, lazerler ve gülleler karışımından garip bir biçimde etkili gökkuşağı, balık, köpük dart ve arı yağmuruna kadar her şeyi ortalığa salın! Evet, arılar.