Entropy Stone Continent
Command forces across land, sea, and air, battle through diverse environments, and harness the Entropy Stones' power to rewind time, seeking a possibility that can break the world's stalemate.Your journey begins with vengeance, yet soon entangles you in a maelstrom of power that stretches across 26 nations.
You wield the world’s most forbidden power: time rewind, born of the Entropy Stones.
On the battlefield, a single mistake no longer spells defeat—return to that crucial turn, foresee every enemy move, and execute a flawless comeback.
Abandon flat chessboards. From deep‑sea submarines to airborne fortresses, you command tri‑forces across weather and terrain. Every map is a three‑dimensional layout; only tactics remain unbreakable.
They carry obsessions, soft spots, and unbreachable bottom lines. Some will become your sharpest blade, some will turn against you, and some will confess to you in the dead of night a truth sealed away by history.
From the palace yurts of the Cangyuan steppes, where free markets and nomadic scimitars coexist, to the viceregal colonnades of Coronada, woven with tango and bullet holes; from the ruby court of Yagut, cast from oil amid scorching deserts, to the icy standoff beneath the Holy Seat in Waterland, where the papal scepter meets the ballot; in Grolnia, the Upper City is rigid as frozen clockwork while the Lower City idles away candlelit hours in coffee‑houses to the sound of violins; in Yinghai Tei, the young empress smiles amid the sirens of the naval port, the shogunate’s iron curtain never lifted behind her; the flames of the Olivar succession war spread far across the lands; the last holy cavalry of Gondor guard their millennium‑old solitary city, their hymns interwoven with the footsteps of the secret police; the Snowplains Tsar’s iron grip extends from permafrost to palace; in Golden Land Lankha, volcanic ash blankets the mangroves that four clashing ideologies have trampled in turn… And at last, it all flows back to West Capital of the United Kingdom—the center of the world, the vortex where every power struggle converges.
But when you have witnessed the masses twisted by the Entropy Stones, and touched the deeper madness lurking behind the endless cycle, that purpose called “vengeance” begins to waver.
Will you continue to ascend the throne as king, or shatter this thousand‑year cycle of fate and become the architect of a new epoch?