Entropisten Kontinent
Befal styrker til lands, til vands og i luften, kæmp gennem forskellige miljøer, og udnyt Entropi-stenenes kraft til at spole tiden tilbage for at finde en mulighed, der kan bryde verdens dødvande.Din rejse begynder med hævn, men vikler dig snart ind i en magtens malstrøm, der strækker sig over 26 nationer.
Du besidder verdens mest forbudne kraft: tids-tilbagespoling, født af Entropstenene.
På slagmarken betyder en enkelt fejl ikke længere nederlag – vend tilbage til det afgørende træk, forudse alle fjendens træk og udfør en fejlfri comeback.
De bærer besættelser, sårbare steder og uovertrindelige grænser. Nogle vil blive din skarpeste klinge, nogle vil vende sig imod dig, og nogle vil tilstå dig i midten af natten en sandhed, der er blevet lukket væk af historien.
Fra palads-yurterne på Cangyuan Stepperne, hvor frie markeder og nomadiske skimitarer sameksisterer, til vicekonge-kolonnerne i Coronada, vævet af tango og kuglehuller; fra Yaguts rubinkongehus, støbt af olie midt i brændende ørken, til den iskolde konfrontation under Det Hellige Trone i Vandlandet, hvor pavekorset møder stemmesedlerne; i Grolnia er Overbyen stiv som frossen urværk, mens Underbyen driver bort lysende timer i kaffehuse til lyden af violiner; i Yinghai Tei smiler den unge kejserinde blandt havnebasens sirener, shogunatets jernteppe er aldrig løftet bag hende; flammerne fra Olivars tronfølgekrig spredes langt over landene; de sidste hellige ryttere fra Gondor vogter deres tusindårige ensomme by, deres hymner flettet med hemmelig politiets skridt; Snøplanets Tsars jernhånd strækker sig fra permafrost til paladset; i Gyllene Land Lankha dækker vulkansk aske de mangrover, som fire modstridende ideologier har trampet på tur for tur… Og til sidst strømmer det alt tilbage til Vestkapitalen i Det Forenede Kongerige – verdens centrum, hvirvelen hvor alle magtkampe mødes.
Men når du har set masserne, der er blevet fordrejet af Entropstenene, og rørt den dybere vanvid, der gemmer sig bag den uendelige cyklus, begynder det formål, der hedder "hævn", at vakle.