Kontynent Entropijnego Kamienia
Dowódź siłami lądowymi, morskimi i powietrznymi, walcz w różnorodnych środowiskach i wykorzystaj moc Kamieni Entropii do cofania czasu, szukając szansy na przełamanie pata, w którym znalazł się świat.Twoja podróż zaczyna się od zemsty, lecz wkrótce wplątuje cię w wir władzy rozciągający się na 26 narodów.
Dzierżysz najbardziej zakazaną moc tego świata: cofanie czasu, zrodzone z Kamieni Entropii.
Na polu bitwy pojedynczy błąd nie oznacza już klęski – wróć do przełomowej tury, przewidź każdy krok wroga i przeprowadź perfekcyjny zwrot akcji.
W warstwie fabularnej każdą kluczową decyzję można cofnąć. Zdrada sojusznika? Śmierć ukochanej osoby? Pozwól czasowi popłynąć wstecz, wkrocz na ukryte ścieżki „co by było, gdyby” i własnymi rękami rozedrzyj szczeliny świata.
Od pałacowych jurt na stepach Cangyuan, gdzie wolny rynek współistnieje z nomadycznymi sejmitarami, po wicekrólewskie kolumnady Coronady przetykane tangiem i śladami po kulach; od rubinowego dworu Yagutu, odlanego z ropy pośród skwarnych pustyń, po lodowate starcie papieskiego berła z kartą wyborczą pod Świętym Tronem Waterlandu; w Grolnii Górne Miasto jest sztywne niczym zamarznięty mechanizm zegara, podczas gdy Dolne Miasto leniwie spędza czas przy blasku świec w kawiarnianych dźwiękach skrzypiec; w Yinghai Tei młoda cesarzowa uśmiecha się pośród syren portu wojennego, a za jej plecami żelazna kurtyna siogunatu nigdy nie została uchylona; płomienie wojny o sukcesję w Olivarze sięgają najdalszych krain; ostatnia święta kawaleria Gondoru strzeże tysiącletniego samotnego miasta, a ich hymny splatają się z krokami tajnej policji; żelazna pięść Cara z Snowplains sięga od wiecznej zmarzliny po pałac; w Złotej Krainie Lankha wulkaniczny popiół pokrywa namorzyny, po których przetoczyły się kolejno cztery ścierające się ideologie… A wszystko to spływa ostatecznie do Zachodniej Stolicy Zjednoczonego Królestwa – centrum świata, wiru, w którym zbiegają się wszystkie rozgrywki.
Lecz gdy ujrzysz tłumy wypaczone przez Kamienie Entropii i dotkniesz głębszego obłędu kryjącego się za niekończącym się cyklem, ów cel zwany „zemstą” zacznie się chwiać.