EONA
Zanurz się w mrocznej i dziwacznej opowieści o **Eona**. Przetrwaj niebezpieczeństwa **zamku złowrogiej wróżki Mélusine,** która od zbyt dawna czeka na duszę, by ją dręczyć. Ucieknij z tego przeklętego miejsca ze swoim łupem, mając nadzieję, że uda ci się uratować swoją matkę.
Wciel się w Eona – młodą dziewczynę, która padła ofiarą zaklęcia wiążącego jej duszę z marionetką. Zrobisz wszystko, by uciec z ponurego zamku z krzyżem lalkarza – legendarnym artefaktem, który przybyłaś ukraść. To twoja jedyna obrona i jedyny przedmiot, który może ocalić twoją chorą matkę.
Gdy stajesz przed posiadłością Mélusine, jesteś zupełnie sama – wśród skrzypiących drzew, świszczącego wiatru i zniszczonego mostu, który wskazuje ci drogę do przeznaczenia. Artefakt znajduje się tuż za ogromnymi, wykutymi w kamieniu murami. Czujesz na sobie spojrzenia – mieszkańcy zamku wiedzą, że tu jesteś... i nie mogą się doczekać twojego przybycia.
To miejsce, kiedyś pełne życia i chwały, stało się schronieniem dla stworzeń złej wróżki. Jednak z odrobiną wyobraźni i spostrzegawczości możesz zamienić to na swoją korzyść. Oszukuj czujność mieszkańców, wspinaj się na najwyższe wieże, eksploruj najciemniejsze zakamarki… i może uda ci się opuścić ten zamek żywa.
Czy przetniesz nici przeznaczenia – czy staniesz się zwykłą marionetką, manipulowaną przez okrutne, mroczne siły?