Epic Chef
Epic Chef, etkileşimli bir pişirme ile lezzetli bir yahnide harmanlanmış, yaşam simülasyonlu çiftçilik ve zanaat unsurlarıyla lezzetlendirilmiş, mizah ve Mister Ajikko veya Sir Terry Pratchett'ın yazıları gibi klasiklerden esinlenilerek özenle hazırlanmış bir karakter kadrosuyla servis edilen hikaye odaklı bir macera oyunudur. Spatulanı kap ve yolculuğa başla. Hedef: Epic Chef olmak!
Epic Chef'te, yemeklerinde Coşku, İncelik ve Ruh'un lezzet unsurlarını ortaya çıkarmak için mutfak hassasiyetiyle karıp karıştırarak malzemeleri bir araya getireceksin. Bu, Ambrosia'nın en iyi şefi olmak için ustalaşman gereken yemek pişirme deneyiminin özünü oluşturacak.
Yemek sinerjisi ve içerik özellikleri, dinamik bir tarif oluşturma sistemi ile birleşir. Bu, lüks lezzetlerden oluşan benzersiz bir menü oluşturmak için binlerce farklı kombinasyon deneyebileceğin anlamına gelir. Domates ve Patatesli Fare mi servis ediyorsun? Yoksa Domatesli Sufle ve Nişasta Kremasında Haşere Dilimleri mi demek istedin?
Rakip şeflerle epik aşçılık müsabakalarına girerek Ambrosia'nın aşçılık kralının kim olduğunu gör! Yemekler içindekiler, lezzet, güç ve daha fazlası gibi çeşitli kriterlere göre puanlanır ve her jürinin ağız tadı farklıdır. Yemeklerinin özelliklerini değiştirmek için soslar kullanarak daha da büyük bir şef ol ve jüriyi etkileyerek beğenilerini kazan.
Dünya çapında ünlü, gastronominin, lezzetin ve tarım harikalarının yeri Ambrosia'ya hoş geldin. Dolambaçlı dar sokaklardan yemyeşil tarlalara, hepsi seninle tanışmak isteyen "arkadaş canlısı" yerlilerle dolu şirin restoranlardan hareketli tavernalara, Ambrosia'nın sunduğu her şeyi keşfetmekte özgürsün.