Epic World -Hunt For Quest Demo
Epic World is a Platformer action game with tricky elements, hidden treasures and dangerous enemies. You become an adventurer exploring a continuously evolving levels to recapture the stolen gold from the orcs king.
7 different stages to play.
2. Players will be excited to play 6 levels in each stage. There are 42 different levels in total. (1 Stage available in Free Version)
3. Players can choose from 3 different characters with different weapons. (1 Character available in Free Version)