Escape The Loop
Escape the Loop to przygodowa gra z otwartym światem, która porusza temat czasu i wspomnień. Tkwisz w pętli czasowej, a po pięciu minutach świat powraca do stanu wyjściowego. Wszystko się resetuje. Nie zostaje zupełnie nic. Zachowujesz tylko wspomnienia z poprzednich pętli. Każda pętla będzie identyczna, chyba że zrobisz coś, by ją zmienić. Wykorzystaj wiedzę zgromadzoną dzięki poprzednim pętlom, aby dowiedzieć się, co powoduje zakłócenia czasu i uwolnić się raz na zawsze.