Escape the Riddlerock Ruins
Di kaki Gunung Riddlerock terletaknya runtuhan purba milik ketamadunan yang sudah lama hilang. Diliputi dengan pohon menjalar dan tersimpan banyak rahsia, sedang menantikan hanya mereka yang benar berani untuk memasukinya. Ditemani anjing setia anda di sisi, perjalanan pun bermula.