Escape the Riddlerock Ruins
U podnóża gór Riddlerock Mountains znajdują się starożytne ruiny dawno zapomnianej cywilizacji. Zarośnięte pnączami i pełne tajemnic, czekają na śmiałków, którzy mają dość odwagi, by tam wejść. Tak zaczyna się podróż, z wiernym psim towarzyszem u boku.