Escape the Riddlerock Ruins
Riddlerock Mountains'ın eteklerinde, yok olmuş bir medeniyetin antik kalıntıları yatıyor. Asmalarla kaplı ve sırlarla dolu bu kalıntılar, içeri girmeye cesaret edebilecek kâşifleri bekliyor. Sadık köpek dostunun eşliğinde yolculuk başlıyor.