Czy planujesz naprawić błędy?
Rozważamy taką możliwość, zobaczymy, czy czas i ograniczenia techniczne nam na to pozwolą.
Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby gra była dostępna na jak największej liczbie platform, jeśli pozwolą nam na to ograniczenia techniczne.