Espiocracy
Espiocracy to złożona gra strategiczna, w której dowodzisz agencją wywiadowczą jednego z 74 dostępnych krajów. Stwórz historię na nowo, szerząc ideologie, organizując zamachy stanu i tocząc wojny. Podstęp odegra główną rolę w ustanawianiu nowego porządku świata.
Przejmij kontrolę nad wybraną agencją wywiadowczą na początku zimnej wojny. W tej wymagającej grze strategicznej będziesz z ukrycia wpływał na sytuację na świecie za pomocą tajnych agentów, propagandy, wojen zastępczych, zabójstw i zamachów stanu. Gdy na Europę opada żelazna kurtyna, rozpoczyna się era szpiegostwa.
Podczas gdy świat odbudowuje się po zniszczeniach II wojny światowej, zawiązywane są nowe sojusze. Stosunki między dwoma supermocarstwami pogarszają się, a popularność zdobywają nowe ideologie polityczne. Podział Niemiec, referendum konstytucyjne we Włoszech, wybory w Czechosłowacji… napięcia międzynarodowe rosną, a twój wywiad walczy w tej cichej wojnie na linii frontu.
W Espiocracy będziesz zarządzał operacjami, budżetem i personelem w wielu krajach o odmiennych uwarunkowaniach geopolitycznych i socjoekonomicznych. Pracuj w służbie rodzącego się narodu, supermocarstwa lub ruchu niepodległościowego, korzystając z wyjątkowych zdolności, szerokiej gamy taktyk i bezwzględnego sprytu, aby przezwyciężyć trudności w czasie wielkich przemian technologicznych i politycznych.