Esse Proxy
Brutalna i widowiskowa strzelanka na dwa drążki z widokiem z góry. Zabij lub zgiń, a potem wyciągnij z wszystkiego wnioski. To cykl, który będzie się powtarzał do momentu, aż odkryjesz wszystkie sekrety wypełnionej akcją historii Esse Proxy, która rozgrywa się w dystopijnym, cyberpunkowym mieście.
Jesteś malutką duszyczką, która niesie ze sobą martwe ciało. Nie masz prawa być tylko iluzją. Pozwól, że cię przedstawię. Jesteś zaledwie entropią. Wciąż tu jestem. Szukaj dalej.