Eternights: Deluxe Upgrade Bundle
Explore the extra content around the world of Eternights with the Eternights Deluxe Upgrade Bundle, which includes the Official Digital Artbook, revealing insights into the creation of Eternights with never-before-seen imagery, and the Original Soundtrack featuring over 100 tracks weaving together genres from lo-fi and synth wave to cinematic orchestral, composed by Spencer Bambrick.