Eternights: Pakiet Deluxe
Sprawdź dodatkową zawartość związaną ze światem Eternights w Pakiecie Deluxe zawierającym cyfrowy album z grafikami i oryginalną ścieżkę dźwiękową. Album przedstawia proces tworzenia Eternights i zawiera nigdy wcześniej nie publikowane obrazy, a ścieżka dźwiękowa to ponad 100 utworów z różnych gatunków – od lo-fi i synth wave po symfoniczną muzykę filmową skomponowaną przez Spencera Bambricka.