Eternights: Deluxe Yükseltme Paketi
Eternights'ın oluşturulma sürecine daha önce görülmemiş bir bakış açısı kazandıran Dijital Çizim Kitabı'nı ve Spencer Bambrick'in bestelediği Lo-Fi, Synthwave ve sinematik orkestra türünde 100'den fazla eserin ahenk içinde bir araya geldiği Özgün Oyun Müziklerini içeren Eternights Deluxe Yükseltme Paketi'yle Eternights dünyasındaki ekstra içerikleri keşfet.