Europa Universalis IV: King of Kings
Ten pakiet wzbogacający rozgrywkę (Immersion Pack) do Europa Universalis IV zwiększa głębię i historyczny realizm Persji, sułtanatu mameluków i Cesarstwa Bizantyjskiego – mocarstw walczących o przetrwanie w zróżnicowanym regionie pełnym konfliktów i dramaturgii.
Imperia i kultury te są równie pradawne, co sama cywilizacja człowieka, a ich granice ciągną się po Bliskim Wschodzie i Azji Środkowej, stanowiąc barierę dla ekspansji osmańskiej w Azji i Afryce Północnej. W Europa Universalis IV: King of Kings kluczowe ośrodki ludzkości – Kair, Konstantynopol i Isfahan – zyskały nową głębię historyczną, fascynujące historie alternatywne i większą różnorodność rozgrywki Dzięki temu gracze będą mogli napisać własną wersję historii świata nowożytnego.
Ten pakiet wzbogacający rozgrywkę Europa Universalis IV zwiększa głębię i historyczny realizm państwom położonym wokół Imperium Osmańskiego. Pakiet ten skupia się na Persji, sułtanacie mameluków i Cesarstwie Bizantyjskim – mocarstwach walczących o przetrwanie w zróżnicowanym regionie pełnym konfliktów i dramaturgii. King of Kings wzbogaca grę o setki nowych misji i wydarzeń, a także unikalne moce i cechy dla głównych mocarstw w regionie.