Europa Universalis IV: King of Kings
Osmanlı'nın Asya ve Kuzey Afrika'ya genişleme etkinliğine karşı siper olan, tarihleri medeniyetin doğuşuna kadar dayanan bu imparatorluk ve kültürlerin sınırları, Yakın ve Orta Doğu boyunca uzanıyor. Europa Universalis IV: King of Kings'te, insanlığın önemli merkezleri olan Kahire, Konstantinopolis ve İsfahan; birtakım tarihi dokunuşlar, daha çeşitli oynanışlar ve ilgi çekici alternatif tarihçeler ile yeni bir hal alıyor. Yeni Çağ tarihini baştan yazmak ise senin elinde.
Europa Universalis IV'e eklenen bu Immersion Pack, Osmanlı İmparatorluğu'nu çevreleyen uluslara daha fazla derinlik ve tarihi hava katıyor. Yoğun çatışma, dram ve çeşitlilik barındıran bölgelerde egemenlik mücadelesi veren İran, Memlük Devleti ve Bizans İmparatorluğu ulusları bu paketin başlıca unsurları. King of Kings paketi, yüzlerce yeni görev ve olayın yanı sıra bölgedeki büyük milletlere de özel güç ve özellikler katıyor.