Europa Universalis IV: 10th Anniversary Music Pack
To celebrate ten years of Europa Universalis IV, community composers “Utopia” and "George Hammond" have remastered ten of their best songs to accompany your quests for empire. This pack is free for all Europa Universalis IV players, and includes almost 40 minutes of original music with themes of exploration and expansion, suitable as a score for the grandest of ambitions.