Europa Universalis IV: 10th Anniversary Music Pack
Z okazji dziesięciolecia gry Europa Universalis IV członkowie społeczności i kompozytorzy „Utopia” oraz „George Hammond”nagrali nowe wersje dziesięciu swoich najlepszych utworów, aby towarzyszyły Ci w podbojach. Pakiet jest dostępny za darmo dla wszystkich graczy Europa Universalis IV i obejmuje 40 minut oryginalnych utworów z motywami eksploracji i podbojów – sprosta nawet największym ambicjom.