Europa Universalis IV: China History Lessons
Dzięki temu pakietowi wykładów Laszlo Montgomery'ego, gospodarza popularnego podcastu China History, dowiesz się więcej o Chinach epoki Ming, wczesnej dynastii Qing oraz okolicznych narodach.
Dwadzieścia sześć lekcji obejmuje ważne wydarzenia i kultury nowożytnych Chin w formie 5-10–minutowych wykładów, które można odsłuchać za pomocą odtwarzacza muzycznego w grze. Lekcje te są doskonałym punktem wyjścia do dalszego poznawania świata gry Europa Universalis IV. Zostały one opracowane z myślą o osobach, które interesują się historią Chin.
Tematyka wykładów obejmuje upadek dynastii Ming, narody Azji Południowo-Wschodniej, mongolskich i mandżurskich sąsiadów Cesarstwa Chińskiego, wielkie chińskie monumenty oraz początki dynastii Qing.