Europa Universalis IV: Common Sense Content Pack
Common Sense is the fifth major expansion for Europa Universalis IV and focuses on diplomacy and the internal development of nations. This addition allows you to peacefully develop your nation and build a 'tall' empire, whilst also giving you the tools to execute grand diplomacy. Game changing religious features add depth and intriguing complexity to the gameplay.
This unit pack adds seventeen new unit models for European and Eurasian nations, including England, Portugal, Netherlands, Russia and Ottomans.
This unit pack adds fifteen new unit models for Central European cities, including Hamburg, Nuremburg, Frankfurt and Ulm.
This unit pack adds 16 new unit models for a number of Theocratic nations, including Livonian Order, Teutonic Order, The Papacy and The Knights.
This unit pack adds 16 new unit models for a number of Asian Buddhist countries, including Tibet, LanXang, Ceylon and Dai Viet.