Europa Universalis IV: Common Sense Content Pack
Common Sense to piąte duże rozszerzenie gry Europa Universalis IV poświęcone dyplomacji i rozwojowi wewnętrznemu państw. W tym dodatku możesz stymulować pokojowy rozwój narodu i ambitną budowę imperium. Otrzymujesz także narzędzia potrzebne do prowadzenia wielkiej dyplomacji. Wprowadzające głębokie zmiany opcje religijne dodają rozgrywce głębi oraz intrygującej złożoności.
Ten pakiet jednostek zawiera 17 nowych modeli jednostek dla państw Europy i Eurazji – m.in. Anglii, Portugalii, Holandii, Rosji oraz Imperium Osmańskiego.
Ten pakiet jednostek wprowadza 15 nowych modeli jednostek dla miast Europy Środkowej – m.in. Hamburga, Norymbergi, Frankfurtu oraz Ulm.
Ten pakiet jednostek dodaje 16 nowych modeli jednostek dla szeregu państw teokratycznych – m.in. zakonu kawalerów mieczowych, zakonu krzyżackiego, papiestwa oraz szpitalników.
Ten pakiet jednostek zawiera 16 nowych modeli jednostek dla szeregu buddyjskich państw Azji – m.in. Tybetu, Lan Xang, Cejlonu oraz Đại Việt.