Europa Universalis IV: Conquest of Paradise Expansion Pack
Europa Universalis IV: Conquest of Paradise to pierwsze rozszerzenie cieszącej się uznaniem recenzentów gry strategicznej Europa Universalis IV. Rozszerzenie Conquest of Paradise poświęcone jest eksploracji Nowego Świata i narodom indiańskim.
Obierz kurs na zachód i przygotuj się na odkrycie nieznanych lądów. Po raz pierwszy w historii gier produkcji Paradox Development Studio rozgrywce towarzyszy element napięcia i niepewności, gdyż odkrywane kontynenty za każdym razem powstają losowo. Zgadza się: niczym Kolumb podczas przełomowej wyprawy poczujesz dreszcz emocji na widok nowego lądu po drugiej stronie Atlantyku.
Conquest of Paradise umożliwia też grę wybranymi plemionami Indian. Opanuj do perfekcji działanie mechanizmu federacji i idei narodowych charakterystycznych dla ludów Nowego Świata.
Przeżyj epokę wielkich odkryć w tej wspaniałej grze z pogranicza handlu, dyplomacji i wojskowości, za którą stoją mistrzowie strategii – Paradox Development Studio. Europa Universalis IV oddaje w Twoje ręce stery rządów nad wybranym narodem. Jeśli tylko zdołasz, stworzysz imperium, które będzie istnieć całe stulecia.
Rozbudowana rozgrywka Indianami. Narody indiańskie są w stanie tworzyć federacje, posiadają wyjątkowe idee oraz budynki i mogą migrować w poszukiwaniu bujniejszych pastwisk. Rozszerzenie Conquest of Paradise zawiera ponad 20 narodów indiańskich, a także nowe wydarzenia i decyzje.