Europa Universalis IV: Conquest of Paradise Expansion Pack
Europa Universalis IV: Conquest of Paradise, eleştirmenlerce beğenilen imparatorluk kurma oyunu Europa Universalis IV'ün ilk genişletmesidir. Conquest of Paradise, yeni dünyanın keşfine ve Kızılderili uluslarına odaklanır.
Gemilerine atla ve yeni topraklarla keşfedilmemiş bölgeleri keşfetmek için batıya doğru yelken aç. Yeni kıtaların her oynanışta rastgele bir şekilde oluşması ile ilk kez bir Paradox Development Studio oyununda bir bilinmezlik ve keşif unsurları bulunuyor - tıpkı nefes kesici keşif gezisindeki Kolomb gibi senin yolculuğun da sen Atlantik'i aştıkça seni yeni topraklara götürecek.
Ayrıca Conquest of Paradise bir Kızılderili grubu olarak oynama olanağı ve federasyon mekanikleri ile yeni dünyanın uluslarına özgü ulusal fikirlerinde uzmanlaşma fırsatı sunuyor.
Strateji Oyunlarının Ustası Paradox Development Studio'nun bu destansı ticaret, diplomasi, savaş ve keşif oyununda keşif çağı hayata geliyor. Europa Universalis IV, sana bir ulusu kontrol etme ve eğer yeterince iyiysen onu çağlar boyu ayakta kalacak bir imparatorluğa dönüştürme fırsatı sunuyor.
Genişletilmiş Kızılderili oynanışı. Kızılderili Ulusları kendi federasyon mekaniklerine, benzersiz fikirlere ve yapılara sahiptir ve daha yeşil çayırlara göçebilir. Conquest of Paradise oynanabilen on ikiden fazla Kızılderili ulusu ile birlikte yeni olaylar ve kararlar içeriyor.