Europa Universalis IV: Cradle of Civilization Content Pack
Cradle of Civilization Content Pack: Paradox Development Studio has prepared a host of cosmetic content for Cradle of Civilization, adding even more ambience and character for your campaigns of trade and conquest in the Middle East.
Persian Advisor Pack: 42 new Persian portraits for your royal advisors (21 male, 21 female)