Europa Universalis IV: Cradle of Civilization Content Pack
Podczas prac nad Cradle of Civilization, najnowszym rozszerzeniem gry Europa Universalis IV, artyści z Paradox Development Studio przygotowali szereg elementów natury kosmetycznej. Dzięki nim Twoja ekspansja militarno–handlowa na Bliskim Wschodzie będzie przebiegać w niezwykłej atmosferze.
Pakiet doradców Persian Advisor Pack: 42 nowe portrety perskich doradców królewskich (21 mężczyzn, 21 kobiet).