Europa Universalis IV: Cradle of Civilization Content Pack
Cradle of Civilization Content Pack: Paradox Development Studio, Cradle of Civilization için çok sayıda kozmetik içerik hazırladı, böylece Orta Doğu'daki ticaret ve fetih hikâyelerin için daha çok ambiyans ve karakter oyuna eklenmiş oldu.
Persian Advisor Pack: Kraliyet danışmanların için 42 yeni Pers portresi (21 erkek, 21 kadın)