Europa Universalis IV: Dharma Content Pack
Dodaj swojemu indyjskiemu imperium kolorów i głębi, sięgając po pakiet zawartości Europa Universalis IV: Dharma Content Pack. Dzięki nowym grafikom i kompozycjom fascynująca historia tego oszałamiającego różnorodnością i bogactwami regionu jeszcze bardziej Cię wciągnie.
Dodaj swojemu indyjskiemu imperium kolorów i głębi, sięgając po pakiet zawartości Europa Universalis IV: Dharma Content Pack. Dzięki nowym grafikom i kompozycjom fascynująca historia tego oszałamiającego różnorodnością i bogactwami regionu jeszcze bardziej Cię wciągnie. Prowadź wspaniałe armie i słonie bojowe pośród rzek, łańcuchów górskich i dżungli całego subkontynentu.
Słonie bojowe: wyjątkowe modele słoni bojowych dla Gondwany, Orisy oraz Indii Południowych. (W dodatku Dharma zawarto generyczny model słonia).
Nowa muzyka: ponad dziesięć minut nowej, całkowicie oryginalnej muzyki inspirowanej tradycyjnymi motywami i kompozycjami Indii.