Europa Universalis IV: Dharma Expansion Pack
A region rich in history and culture promises great material riches to the empire that can control its trade. Dharma devotes its greatest attentions to the battles over the control of India’s trade and territory.
A region rich in history and culture promises great material riches to the empire that can control its trade. The competition for territory and access to the wealth of India requires diplomatic tact and some military muscle. But who is exploiting whom in this great game in the world’s most profitable markets?
Dharma devotes its greatest attentions to the battles over the control of India’s trade and territory. It also hopes to add more peace time decisions to fill in those quiet moments when you are planning your next big push for power.
And more, including: new ways to suppress rebellion, the monsoon season, new uses for colonists in non-colonial development, scornful insults, multiplayer teams, new art, and a host of new achievements.