Europa Universalis IV: Dharma Expansion Pack
Region o bogatej historii i kulturze. Przyniesie fortunę imperium, które przejmie kontrolę nad jego handlem. Uzyskanie dostępu do terytorium i bogactw Indii będzie wymagać zarówno dyplomatycznego taktu, jak i znacznej siły wojskowej. Kto zwycięży, a kto pójdzie z torbami w tej intrygującej rozgrywce toczonej na największym targowisku świata?
Dodatek Dharma stworzy wiele okazji do bitew o kontrolę nad handlem i terytorium Indii. Jego celem jest ponadto zapewnienie graczom więcej pokojowych możliwości w mniej burzliwych okresach pomiędzy intensywnymi potyczkami o większą władzę.
– Rząd na miarę Twoich oczekiwań: odblokuj dostęp do reform określających sposób zarządzania Twoim królestwem lub republiką, uzyskując darmowe zasady ustrojowe i zwiększając wpływy niektórych stanów społecznych.